Vind de antwoorden op de meest gestelde vragen van bezoekers en klanten
Bestelling
Hoe kan ik betalen?
De volgende betaalmethoden worden geaccepteerd:
- IDeal
- Bancontact
- PayPal
- Klarna (+ €1,95)
Is mijn bestelling/betaling gelukt?
Je ontvangt binnen een uur een bevestigingsmail (check ook even spam/ongewenst). Toch niet ontvangen? Dan kan je altijd contact met ons opnemen via de mail of via Instagram.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Dit is alleen mogelijk wanneer je bestelling nog niet is verzonden. Neem zo snel mogelijk contact op via de mail of via Instagram en we kijken of dit nog mogelijk is.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Dit is alleen mogelijk wanneer je bestelling nog niet is verzonden. Neem zo snel mogelijk contact op via de mail of via Instagram en we kijken of dit nog mogelijk is.
Bezorging
Wat is de levertijd?
Logisch dat je niet kan wachten tot de bezorger met je pakket voor de deur staat, daarom doen wij er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk in te pakken en te versturen. Je pakket zal binnen 1 a 2 werkdagen aan de door jou gekozen vervoerder aangeboden worden.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Helaas is het (nog) niet mogelijk om je bestelling af te halen.
Wat zijn de bezorgkosten?
Nederland: Bestellingen vanaf €100 gratis verzending en daaronder €6,95.
België: Bestellingen vanaf €100 gratis verzending en daaronder €9.
De rest van Europa: Bestellingen vanaf €100 gratis verzending en daaronder €9,99.
Aan welke landen verzenden jullie?
E4vintage levert aan alle landen binnen de EU.
Retourneren
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja dat kan! Het kan gebeuren dat je toch niet helemaal blij bent met je vintage parel.
Je kunt jouw bestelling bij ons retourneren in tegenstelling tot andere vintage kleding winkels. Je kunt het item op eigen kosten en in de originele verpakking, binnen 7 dagen na levering retourneren mits het aan onze retourvoorwaarden voldoet. Zodra wij je pakket hebben ontvangen en hebben gecontroleerd ontvang je binnen 14 werkdagen de terugbetaling
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Retourvoorwaarden
- Stuur altijd eerst even een mailtje als je een retour wilt sturen, via de mail wordt ook het retouradres verstrekt. Email: e4vintage@gmail.com
- Retourkosten zijn voor eigen rekening
- Het is verplicht om je retourzending te versturen met track & trace, anders kan je retourzending niet worden geaccepteerd (Erg belangrijk, bewaar het verzendbewijs van de retour goed!)
- De bestelling moet in de originele verpakking geretourneerd worden
- Artikelen moeten in dezelfde staat verkeren als toen ze naar je zijn verzonden. Het item mag dus niet gedragen, gewassen of beschadigd zijn. De labels dienen aan het item bevestigd te zijn.
- Let op met make-up: een item met make-up kan helaas niet retour genomen worden
- retourneringen die buiten de 7 dagen vallen worden niet geaccepteerd
- SALE artikelen kunnen niet geretourneerd worden
- Artikelen gekocht via Instagram kunnen niet geretourneerd worden
Voor meer informatie kijk onder algemene voorwaarden.
Let op: Voldoet de retournering niet aan de vereisten, dan weigeren wij de retour.
Kan ik SALE artikelen ook retourneren?
Nee, de SALE artikelen vallen buiten de retourvoorwaarden.
Krijg ik mijn geld terug als ik mijn bestelling retourneer?
Ja, zodra wij je pakket hebben ontvangen en hebben gecontroleerd ontvang je binnen 14 werkdagen de terugbetaling.
Let op: Voldoet de retournering niet aan de vereisten, dan weigeren wij de retour en ontvang je dus ook geen terugbetaling.
Garantie
Heb ik garantie op mijn bestelling?
Alle items zijn vintage, wat betekent dat de items niet nieuw zijn. De items zien er altijd nog goed uit en eventuele gebreken worden altijd beschreven. Er is dus geen sprake van garantie.
E4vintage is niet de fabrikant van de items, waardoor de duurzaamheid van de producten niet gegarandeerd kan worden. Zorg dus altijd goed voor je items
Mijn item heeft schade
Alle items zijn vintage, wat betekent dat de items niet nieuw zijn. De items zien er altijd nog goed uit en eventuele gebreken worden altijd beschreven.
De items worden altijd zorgvuldig gecontroleerd, maar het kan gebeuren dat wij iets over het hoofd zien. Onze oprechte excuses hiervoor! Neem contact met ons op via de mail of via Instagram en wij zorgen voor een passende oplossing.
Items
Zijn alle items origineel?
Je denkt natuurlijk hoe kan ik 3 Ralph Lauren overhemden kopen voor de prijs van 1 nieuw Ralph Lauren overhemd? Of minder dan de helft voor een Sandro jurkje? Dit komt omdat wij ervoor willen zorgen dat iedereen de mogelijkheid heeft om mooie designer items te kopen voor een eerlijke prijs. De items zijn vintage of tweedehands en 100% origineel.
Zijn de items nieuw?
Nee, alle items zijn vintage, wat betekent dat de items niet nieuw zijn. De items zien er altijd nog goed uit en eventuele gebreken worden altijd beschreven.